Батькам

Шановні батьки і діти!

Вкотре хочу попередити про безпеку! Нажаль,наша країна переживає не кращі часи. Будьте уважні,обережні,відповідально ставтеся до ситуації. 👪Батьки! 👪Контролюйте перебування дітей на вулиці;не варто ходити до лісу, лісосмуг;ні в якому разі НЕ можна підбирати речі(іграшки,телефони, прикраси і тому подібне); НЕ спілкуватися з незнайомими людьми;НЕ вести фото-, відеозйомку військової техніки; слідкуйте за сторінками соцмереж своїх дітей. Шановні батьки, пам’ятайте, що ми живемо у прикордонній зоні. Зробіть максимально зусиль для безпеки вашої дитини! 💛💙Любі діти!Ви вже знаєте,як себе поводити у цей час. Будьте обережні! ❗Не ігноруйте техніку безпеки, дотримуйтеся комендантської години. ❗❗❗Ще раз наголошую 📢 Відповідно ставить до рекомендацій,не варто нехтувати безпекою. 💙💛Все буде Україна ❤️🇺🇦

Друзі, батьки!!! В ці складні дні наші діти, в не менш складних обставинах. Вони знаходяться поруч і їм так само страшно, а може навіть більше. Велике прохання, дайте їм можливість трошки відволіктись від новин та обговорень дорослих, включіть їм хоча б на пів годинки українську казку!! Так ви зможете трошки зменшити напругу у дитини і самі відволіктись від новин. За посиланням нижче доступно багато українських аудіо казок, посилання працює на будь якому пристрої, та ми будемо підтримувати роботу, доки буде така можливість: https://pogorelovtales.com/kazky

Депресіяhttps://youtu.be/BsRe9kv9TMc

Безпека дітей в Інтернеті. Цікавий контент http://Ресурси для сім’ї: https://g.co/BeInternetAwesomeFamilies 

Що можна запропонувати дитині для організації змістовного дозвілля під час дистанційного навчання

1.Читання цікавих книжок. Для цього можна свикористатися списком літератури, що пропонує школа, а можна його скласти разом з дитиною. Пропонуємо твори, які можуть зацікавити Ваших дітей: В. Нестайко: «Тореадори…» (в сучасному перевиданні) та цикл про Лісову школу. Т. Щербаченко «Як не заблукати в павутині». В. Рутківський «Джури козака Швайки», «Джури-характерники». Г. Ткачук «Вечірні крамниці вулиці Волоської». та інші.

2. Ведення читацького записника. Важливо використовувати при цьому творчий підхід: ілюструвати події чи зображувати героїв твору; придумувати власну кінцівку чи змінювати сюжет …

3. Ведення власного щоденника, що сприятиме розвитку пам’яті, вмінню чітко, змістовно висловлюватись та рефлексувати.

4. Творчі заняття (аплікації, вишивки, виготовлення ляльок-мотанок, вироби з паперу, тканини, глини).

5. Колаж бажань з вирізок старих журналів.

6.Цікаві сайти для розвитку дітей. http://abetka.ukrlife.org – дитяча сторінка для маленьких українців: абетки, казки, усмішки, приказки, скоромовки, загадки, лічилки. http://kazkar.at.ua – дитячий сайт: читання слухання улюблених казок. http://kazkar.info/ http://www.soroka-vorona.info– сайт для дітей та батьків: для виховання та розвитку дітей.

7. Дитячий освітній портал для інтерактивного навчання дітей за допомогою цікавих ігрових завдань та задач: Вчи.юа https://vchy.com.ua/

8. Настільні ігри, цікаві задачі, кросворди, інтелектуальні змагання.

9. Ну і звичайно – Ваше безпосереднє спілкування з дитиною. Не хворійте! Бажаємо здоров’я Вам і Вашим дітям!

ЯК ЗАПОБІГТИ ФОРМУВАННЮ ЗАНИЖЕНОЇ САМООЦІНКИ ДИТИНИ?

Діти із заниженою самооцінкою ростуть невпевненими в собі, стривоженими, замкненими, прихованими. Такі діти погано почуваються в колективі, завжди задовольняються другорядними ролями. На заняттях такі діти зазвичай тихі і пасивні. Занижена самооцінка формується, як правило, у тих родинах, де до дитини пред’являють непомірні вимоги, де її ініціатива постійно обмежується, її осаджують на кожному кроці, суворо караючи за найменшу провину: замикають у порожній кімнаті, всаджують на дві години на стілець і не дозволяють рухатися, а частіше безперервно лають, фіксуючи увагу виключно на її недоліках та вадах. Батьки, уважно придивляючись до своєї дитини, знаючи її індивідуальні особливості, повинні потурбуватися про те, щоб не допустити таких небажаних відхилень в особистісному розвитку дитини. Для цього батькам можна порадитись ставитись більш уважно до особистості дитини, не перебільшуючи та не зменшуючи її можливостей, а ще допомогти синові чи доньці правильно та об’єктивно оцінювати себе.

ЯКІ ЗМІНИ ВІДБУВАЮТЬСЯ У ПСИХІЦІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА?

Психічні функції дитини наприкінці дошкільного дитинства не тільки перебудовуються, але й інтенсивно розвиваються. Формуються нові і важливі сенсорні здібності. Помітно зростають можливості розумової діяльності, діти можуть виділяти істотне у явищах навколишньої дійсності, можуть порівнювати ці явища, виявляти ознаки схожості та відмінності у них. Психологами встановлено, що саме в цьому віці формуються умови для розвитку в наступному понятійного логічного мислення. Значна перебудова психічного світу дитини 6-го року супроводжується не менш яскраво вираженими змінами в активності головного мозку: за своїми функціональними характеристиками він набуває здатності засвоювати та переробляти значну за об’ємом та більш складну за якістю інформацію.

ЧОМУ ВАЖЛИВО НАВЧИТИ ДОШКІЛЬНИКА ПРАВИЛЬНО ТРИМАТИ ОЛІВЕЦЬ ПІД ЧАС МАЛЮВАННЯ?

У тих випадках, коли дорослі не звертають уваги, як діти тримають олівець /пензлик/ під час малювання, то діти звикають тримати неправильно олівець – не трьома пальцями, а пучкою, напружено. При цьому пальці закривають ту частину аркуша, де дитина малює; особливо це характерно під час зображення дрібних деталей. Не навчившись правильно тримати олівець та пензель при малюванні, дитина буде тримати так і ручку.

ЧИ КОРИСНО НАВЧАТИ ДИТИНУ ВИМОВЛЯТИ СКОРОМОВКИ ТА ЧИСТОМОВКИ?

Одним із важливих завдань дошкільного виховання є розвиток мовленнєвої культури малят, удосконалення їх дикції, голосового апарату, формування правильної артикуляції. У роботі педагогам і батькам малюків доцільно використовувати спеціальні ігрові вправи, які допоможуть усунути та закріпити у дітей правильну вимову найбільш проблемних звуків, сприятимуть чистоті та загальній культурі мовлення. Такими вправами є скоромовки та чистомовки. Вони зазвичай дуже до вподоби дітям, бо їх вимовляння сприймається як весела забава: той,хто прагне швиденько продекламувати скоромовку, часом припускається смішних помилок, «спотикаючись» чи перекручуючи слова. Під час виконання ігрових вправ для удосконалення мовлення необхідно звертати увагу на те, щоб спочатку діти вимовляли слова чітко та повільно, звертаючи увагу на правильність вимови складних звуків. Згодом скоромовки виконуються у більш швидкому темпі. З метою тренування голосового апарату скоромовки та чистомовки вимовляються з різною голосовою динамікою: пошепки, голосніше, голосно. Доцільно також навчати дітей промовляти ігровий мовленнєвий матеріал з різною мовною інтонацією: питальною, окличною, здивування, суму. У педагогічній практиці скоромовкам та чистомовкам належить також вагома роль ще й тому, що вони у формі цікавої гри розвивають у дітей увагу і повагу до кожного вимовленого звуку, слова, спонукають до чіткості, виразності та ясності мовлення.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *